esmaspäev, 18. jaanuar 2016

PARCHMENT

No nii...liitusin mõned päevad tagasi grupiga, kes huvituvad parchment paberist kaartide tegemise õppimisega ja töövahendite, materjalide koostellimisega. Paar päeva kõvad tuhnimist interneti avarustes, sain ma lõpuks aru, et töövahendeid on palju (loomulikult nagu ikka mõned võib kindlasti ostmata jätta, saab hakkama nendega , mis on eelnevalt teiste tööde jaoks muretsetud). Toon mõned näited ka. Mul oli päris õiget parchmenti ja leidsin ka mõned lehed, mida olin kasutanud albumite vahelehtedeks ja , mis olid nii sarnased vajamineva paberiga...ainult veidi õhem. Tegin mõlemast materialist proovitöö - ühesuguse mustriga ja pean ütlema, et vahet ei olnud. Tulemus oli mõlemal hea. Nagu ma kirjutasin, on mul töövahendeid peaaegu 0. Aga isu proovida oli suur, katsetasin siis nendega, mis olid ja tulemuse panen üles. Nüüd tean, mida mul kõige kiiremini vaja muretseda on. On vaja matte, nõelu ja korralikke kääre jne.



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar