pühapäev, 29. jaanuar 2012

Käsitöö kaardid










Nüüd on siis nii palju raha kulutatud igasugustesse erinevatesse abivahenditesse, et on aeg ka midagi valmistama hakata ka. Kuna olen iseõppija siis on omal nahal tulnud ka ebaõnnestumisi kogeda. Et teistel veidi kergem oleks, hakkan siia mõningaid õpetusi, soovitusi ja võrdlusi kirja panema. Ja mul oleks hea meel, kui ka mõni tagasiside tuleks ja ka teiste  kogemusi kaartide valmistamise vallas.

2 kommentaari:

  1. Väga ilusad kaardid. Mulle ka meeldib kaarte meisterdada. Siiani olen teinud lihtsaid ja kergesti kättesaadavatest materjalidest, kuid nüüd on ka plaan veidi investeerida ja osta midagi ägedat ehk siis unistan templitest ja muidugi muust ka.
    Tore on näha, et ka keegi teine selliselt mõtleb ja selliste asjasega tegeleb. =)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Märkasin alles täna , oma blogi korrastades, seda kommentaari. Tänan, Kaidi. Minu blogist on üsna ilusti näha minu loominguline ja tehniline edasiminek- vähemalt mu oma meelest...ikka tasub veidi oma abivahenditesse investeerida e. mulle endale meeldivad minimalistlikud ja lihtsad kaardid..aga need eeldavad erilist, peent tunnetust ja annet, mida mul kahjuks ei ole :)

      Kustuta