reede, 12. august 2016

ISE TEHTUD VÄLJALÕIKED

Tee ise endale väljalõiked, mida saad Mixed media tehnikas kasutada. Ja miks mitte ka mujal.
Võta paksem koopiapaber. Mul oli vist 300 gr. ei anna pead. Igatahes see viimane paksus, mis mul printerist läbi läheb. Voldi ta keskelt pooleks ja liimi PVA liimiga ilusasti ühtlaselt leht kokku. Nüüd peab ta täiesti ära kuivatama. Kuivas mul terve öö ja pool päeva takka ka veel. Nüüd vaata kõik oma pressplaadid üle, millega annaks välja pressida. Peened ja õhulised tõstke kohe kõrvale, neid pole vaja nüridaks ajada ja läbi nad ka kindlasti ei lõika. Sobivad hästi Sizzix firma paksud plaadis ja veel mõned, mis olid mul koos templitega ühes. Palju neid loomulikult teha vist ei ole hea (müügiks ma mõtlen), sest terad on varsti kulunud või heal juhul nürjad. Aga vahest endale ju võib mõne omapärase ja vahva väljalõike teha. Ja nende Sizzixi paksude plaatidega võib küll terve vabriku püsti panna. Kui nad 6-kordse riide lõikavad läbi, asi siis see 1mm paber läbi lõigata on. Mõni võib minu teksti siin lugedes arvata, et milleks need lõiketerad siis on... ikka väljalõigete tegemiseks. Seda nüüd küll, kuid ma mõtlen neid väljalõikeid, mis on vähemalt 1mm paksused ja mida muidu lõigatakse laseriga.
Pildid ka:






Kokkuhoid on hea asi. sellest , mis järgi jäi, sai tehtud šabloon ja ruttu pasta ka peale. Saan kusagil jälle ära kasutada. Ja seda šablooni saan ka korduvkasutada. Iga korraga läheb ta aina tugevamaks.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar