reede, 12. august 2016

ŠABLOONID

Kuidas ma ise šabloone tegin.
Mulle hirmsasti meeldib see ise tegemise protsess. Vahel interneti avarustes kolades näed nii huvitavaid õpetusi ja kohe tekib idee seda ka ise proovida, vahest ka kohandada enda jaoks. Nii ka seekord...Mixed media tehnika tahab ka tekstuurpastaga tehtud mustreid, mis annavad tööle kohe hulk ilu. Šablooni jaoks on vaja muretseda paksemat kilet, leidsin kontorikaupade poes kausta kaaned, mis mulle täpselt sobisid. Paksem ja kergelt piimjas. Just see õige. Õhuke ei aita, kui mustri lõikamisel vääratad noaga, on see kohe katki. Kõige pealt prindi arvutist muster välja. Pane otsingusse "stencils" ja valik on meeletu. Kopi arvutisse, tee ta mõõdud  sobivaks ja prindi välja. Nüüd võta lõikematt, sellele prinditud paber ja sellele omakorda kinnita korralikult ära võetava teibiga kiletüki- suurusega , mis sulle sobib. Et enneteda minu mööda panekut, ära ahnitse kilega ja jäta äärtesse rohkem mustrivaba pinda...pärast on ju raske pastat peale kanda, kipub üle ääre minema ja ei ole korrektne. Ja nüü hakka  ettevaatlikult lõikama neid osi välja , mida pole vaja, et tekiks muster. Alguses on raske nuga libiseb, kile tahab mustrist välja vajuda...aga see kõik läheb lõpuks üle ja isegi hakkab meeldima...eriti, kui sabloonide virn aina kasvab. Algul kasutasin ma erinevaid sulenuge. Neid oli mul igat mõõtu ja paksust. Kuid vaibanoaga sain kõige suuremaks sõbraks ja lõpuks kurvikestega kohad meeldisid mulle kõige enam. Ühe šablooni tegin abivahendiga, mis on Crop-A-Dile Big Bite. Sellega pääseb igale poole ligi ja täpselt nii nagu mustril on. No nii , pilt ka:




Ja kohe teeme tekstuurpastad ka.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar